Důležité vzkazy

29.6.10: - ÚTERÝ                  - SPORTOVNÍ DOPOLEDNE NA PŘEHRADĚ

- UZAVŘENÍ PROJEKTU "POD SOVÍMI KŘÍDLY"

- SPOLEČNÁ AKCE PRVŇÁKŮ A ŠKOLÁKŮ Z MŠ HORNÍ ŽUKOV A AKÁTOVÁ

-  sportovní oblečení, dobrá svačina, pití, kšiltovky budeme mít naše :o);

oběd i družina zůstávají jako obvykle.

 

VE STŘEDU 30.6. KONČÍME KOLEM 9:00.

DĚTI BUDOU KROMĚ FÓLIE POTŘEBOVAT TAKÉ IGELITOVOU TAŠKU.

DRUŽINA I OBĚD ZŮSTÁVAJÍ JAKO OBVYKLE.

 

________________________________________________________________________________________________________________

24.6.10: Děti si zítra donesou svačinu, pití, pouzdro, písanku3 a dobrou náladu

 

23.6. PŘECE JEN NASTALA MALINKÁ ZMĚNA

- DĚTI SI DNES DONESLY NA DODĚLÁNÍ VĚCI Z PORTFÓLIA,

MAJÍ UDĚLAT TO, CO STIHNOU :O)

 

AŽ DO 30.6. DĚTI UŽ NEČEKÁ ŽÁDNÝ ÚKOL.

PŘESTOŽE JE TO PRO NĚKTERÉ Z NICH PŘEKVAPUJÍCÍ SITUACE :O)))))

_______________________________________________________________________________________________________________

16.6.10:    ŽÁDNÝ ÚKOL; jen donést penízky - viz.mail

14.6.10: Podepsat a vrátit testíčky; PÍSANKA - DODĚLAT PŘEDEPSANÉ OPRAVY + str.33 - napsat psacím celou větu; Bára a Flíček - kapitola Šplouch - první 4stránky; trestná výprava pro sklerotiky - napsat do Tygří písanky - krasopisně - věty ze Slabikáře na str.73 - jazykolamy (Bé, Ji, San, Sá, Ni, Ni, Rí, Ol,Ni, Šá, Ad, Ku, Da, Ka)

______________________________________________________________________________________________________________

10.6.10: ČTVRTEK - PÍSANKA - str.34 - odpověď celou větou; Slabikář - naučit se básničku dle vlastního výběru ze stran 116,117

9.6.10: Máme dokončený Početníček a Áju-mimo str.62; zbývající dny budeme věnovat opakování a upevňování získaných znalostí a dovedností.

8.6.10:   Slabikář - str.112; Písanka str.36; neustále opakovat sčítání, odčítání do 20 s přechodem přes 10 - zpaměti; dále základní osobní údaje - adresa,datum narození, dny v týdnu, měsíce v roce - přiřazovat k ročnímu období ... ne jen odříkat řadu :o)

_____________________________________________________________________________________________________________

3.6.10: Písanka str.35; kdo ještě neposlal peníze na pracovní sešity do 2.třídy z nakladatel.Didaktis, prosím, pošlete - netýká se nepřítomných)-mohou později - 172,-

2.6.10: TVOŘIVÁ DÍLNA Z DŮVODU NEPŘÍZNIVÉHO POČASÍ PŘESUNUTA NA PŘÍŠTÍ STŘEDU. PÍSANKA3 - STR.36

MÁME HOTOVO, PROSÍM ZKONTROLOVAT:

PÍSANKA - VŠE DO STR.28, 29, 30, 31, 38, 39;

POČETNÍČEK - VŠE DO STR.26 - MÁM U SEBE

DNES JSME DOKONČILI MATEMATIKU PRACOVNÍ SEŠIT.-MÁM U SEBE

31.5-2.6.:  BEZ ÚKOLŮ

____________________________________________________________________________________________________________

28.8.10: VÍKENDOVÁ PRÁCE - Písanka str.38 - prolistovat ji a dokončit chybějící části, předepsané nebo nedopsané řádky, číst 1.kapitolu Báry1; neustále procvičovat sčítání a odčítání do 20 - pomalu odbourávat prsty

27.5.10: Čteme "růžovou" Báru (1.díl) děti si mají dočíst 1.kapitolu. Měly by si projít své připravené prezentace o dinosaurech...

Máme hotovo: Písanka-str. 26,27; Matematika str.50,51

 ZÍTRA SE NA VÁS MOOOOC TĚŠÍME. DOUFÁM, ŽE DĚTI PŘEDALY VLASTNORUČNĚ VYROBENÉ POZVÁNKY. KAŽDÉ Z NICH PŘILOŽILO V EXPEDICI RUKU K DÍLU A NEZÁLEŽÍ NA TOM, ZDA JE MEZI PREZENTUJÍCÍMI.

26.5.10: Písanka str.31, polovina stránky je opis básničky ze Slabikáře; doopravit pracovní listy ze včerejška! někteří toto neměli dnes hotové :o(

Od pondělí 24.5. do středy 26.5. vybírám 35,- na dravce a děti si donesou a nechají ve škole knihu, kterou dostaly prvné den ve škole. Společně si ji přečteme.

___________________________________________________________________________________________________________

21.5.10: O víkendu si všichni zopakují svá povídání o dinosaurech (Maťo,Verča,Šimon,Hanička, Béďa, Olík, Majda,Tom,Péťa,Dominik,Anička; přidají se: Jindra-stegosaurus, Katka-trodon,Danek-deinonychus nebo giganotosaurus,Danielka-ceratosaurus,Ríša-porovnání)

20.5.10: Děti nemají úkol. Procvičujte hbité sčítání a odčítání, matematcké řetězce - nejlépe zpaměti - někteří s tím mají problém

Máme hotovo: Matematika str.49; Písanka - str.28; Ája - str.71,75 ... brzké uzdravení všem nemocným

19.5.10: Matematika - str.48 (47máme hotovo) - NEZAPOMENOUT PODTRHÁVAT DŮLEŽITÉ ÚDAJE V ZADÁNÍ SLOVNÍ ÚLOHY; do zápisu NESTAČÍ PSÁT JEN ČÍSLA, pokud se musí doplnit i slovo; Písanka3 - str.23; děti dostaly čtení o Ferdovi, mají si pročíst; Pokud ještě nemáte zaplacené třídní fotky, doručte peníze :o)

18.5.10:  Písanka3 str.25; Slabikář - str.106; někteří se musí doučit básničku Malá čtenářka

17.5.10: PONDĚLÍ - Opsat do Tygří písanky (případně na papír) ze Slabikáře 1.sloku básničky Malá čtenářka (i s názvem) na str.96. Děti se ve třídě dohodnou, kterou sloku se naučí nazpaměť - budou vědět.

pro nemocné kamarády -  máme hotovo: Slabikář - str.96, 100; Matematika - Početníček do str.22, PS do str.44; Písanka3 do str.22

___________________________________________________________________________________________________________

13.5.10: PS- str.18; M3 - str.42

12.5.10: Bohužel někteří velmi podcenili přípravu své ústní prezentace, a proto si mají všichni ještě znovu projít své povídání a více času věnovat zajímavostem o vybraném dinosaurovi. Nestačí říct jen základní údaje a skončit. Děti si braly domů dinosauří knihy, aby mohly dostudovat informace.

11.5.10: Příprava na výpravu do Dinoparku - teplé oblečení, velkou svačinu, pláštěnku, batoh na záda, kapesné dle uvážení.DOBROU NÁLADU a v hlavě povídání o dinosaurech :o). V případě nepříznivého počasí zůstaneme ve škole a výlet přeložíme. Snad nám to vyjde podle plánu.

10.5.10: - PONDĚLÍ - Oprava Tygří písanky.

__________________________________________________________________________________________________________

7.5.10: víkend - Úkolem dětí je pořádně se připravit na příští týden, kdy odstartujeme naši Dinosauří expedici. Srovnat si vědomosti, poznámky, udělat si v hlavě svůj plán...

DĚTI SI DOMŮ PŘINESLY PÍSANKU, SLABIKÁŘ, ÁJU I MATEMATIKU, ABYSTE SI JE MOHLI PROJÍT A MĚLI PŘEHLED O ZÍSKANÝCH NEBO VRÁCENÝCH SLUNÍČCÍCH.

3.5.10:  PONDĚLÍ - Písanka3 - str.14-poslední 3řádky, str.16 - poslední 4 řádky; M-str.40,41 POUZE TEN, KDO NEDOKONČIL VE ŠKOLE. MATOUŠ,BÉĎA,AĎA,OLÍK, SÁRA,AŇA,NATY - PŘEPISUJÍ ZE SLABIKÁŘE STR.88 POKLAD NA VELIKONOČNÍM OSTROVĚ - NA PAPÍR PODEPSANÝ RODIČI - SAMI VYVSVĚTLÍ PROČ.

________________________________________________________________________________________________________

1.5.10: VÍKEND - číst pohádku o Šídle ve slabikáři na str.99 - Má-li někdo pohádku i ve své knize, donese v pondělí, srovnáme si různé verze pohádky :o); Pokud se náhodou stane, že si děti zapomenou ve škole Slabikář, doma čtou z jiné knihy nebo časopisu, ten si pak přinesou jako náhradu za úkol. Totéž platí o Matematice - napište jim jakýchkoliv 30 příkladů místo zadaného úkolu, Písanka - napsat 5 vět. Zadaný úkol si následující den musí dodělat

shrnutí pro nemocné kamarády-máme hotovo: Slabikář - po str.99; M-po str.37, Početníček - po str.22; Písanka3 - po str.13; Ája - po str.67 (přeskočili jsme str.62,63)

29.4.10: - ČTVRTEK! - Slabikář - str.97 - zpaměti říkadla Fr.Bartoše, číst pohádku O řepě - str.98

28.4.10: Písanka3 - str.6 - děti vytvoří 4 věty ... Roman píše dopis... Každá věta na 1 řádek. V poslední části slabiky 2x.

27.4.2010: bez úkolu :o)

26.4.2010: Slabikář - str.92,93; Donést různé časopisy s obrázky - budeme vystřihovat konkrétní věci, přírodu, člověka...(Magazín MF, Právo...jakýkoliv časopis s barevnými fotografiemi...)

_________________________________________________________________________________________________________

23.4.10: - víkendová práce - Slabikář -str.94 - číst, do Tygří písanky napsat část dopisu (oslovení + 4 věty)... postup: udělat opravu předchozího cvičení, vynechat řádek, napsat datum a teprve pak začít psát + kdo má chuť, naučí se básničku o koze Róze za 4 sluníčka. Už několikrát se nám stalo, že si děti k básničce vymyslí svou vlastní melodii a zazpívají nám ji :o))

22.4.10: čtvrtek - Písanka3 - str.4; Přečíst si něco v časopise, knize a ráno nám to předvést :o)

21.4.10: středa - Slabikář - číst - str.91; do Tygří písanky přepsat na řádek slova z barevných sloupečků ve Slabikáři na straně 90 - nezapomenout na datum

20.4.10: Písanka 3 - str.2; Matematika - str.28/1,2 ... pouze tato 2 cvičení.NE CELOU STRANU.

19.4.10:; Slabikář - str.90; Ája - str. 64,65 - vybarvit, doplnit, nakreslit + OPRAVIT ŠPATNĚ DOPLNĚNÉ ÚDAJE NA PŘEDCHOZÍCH STRÁNKÁCH (JARO, ČAS)

______________________________________________________________________________________________________________

16.4.10: Slabikář - naučit se medvědí básničku na str.116

15.4.10: DÚ MAJÍ POUZE TI, KTEŘÍ NESTIHLI DOKONČIT PRÁCI VE ŠKOLE. JEDNÁ SE O: M3 - STR.24,25; PÍSANKU STR.43,44; POČETNÍČEK DO STR.21

14.4.10: Písanka - str.45; Slabikář - str.89

13.4.10: Slabikář - str.88; Matematika - str.23

12.4.10: Slabikář - str.87; Písanka - str. 40,41 - poslední 3 řádky.

MÁME HOTOVO: Písanka do str.41, Početníček do str.17, Matematika str.22

 _______________________________________________________________________________________________________________

9.4.10: Slabikář - str.86- číst více než 3x!!; Kdo se naučí-nazpaměť- básničku o hradě Veveří, získá 8 sluníček - je delší :o)); Za informace o tomto hradě, s ukázkou jeho polohy na mapě, mohou děti získat od 4sluníček nahoru :o)) Záleží na důležitosti informace :o)); v Matematice máme hotovo vše do str.21, pokud mají děti vynechaná cvičení, musí si je dodělat. Za DÚ je str.22; Písanka je napsaná do písmene R, které nás čeká příští týden; NEZAPOMEŇTE V PONDĚLÍ DONÉST 30,- NA KONCERT AFRICKÉ SKUPINY

8.4.10: Slabikář - str.84,85

7.4.10:  Písanka - vždy poslední 2 řádky u písmene P,B,b - před těmito stránkami je vše hotovo! Slabikář zůstává.

6.4.10: Slabikář - str.80,81- ČÍST NĚKOLIKRÁT! NĚKTEŘÍ ZAPOMÍNAJÍ! Za zajímavou informaci o vyluštěné rostlině v křížovce, dávám 3 sluníčka! Početníček - str.16

______________________________________________________________________________________________________________

31.3.10:  Matematika - str. 16,20,21; Písanka - str.32,33,34; Slabikář - str.82,83;

30.3.10: Slabikář - str. 76,77; Matematika - hotovo str.14,15; za domácí úkol str.17

_____________________________________________________________________________________________________________

22.3.10: Slabikář - str.75 - ze str.74 volitelně básničku :o); Písanka2 - str.28

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19.3.10: Slabikář str. 72 -  VYBARVIT stejnou barvou povolání a větu, která ho vystihuje - NESPOJOVAT!; dole ve cvičení promyslet odpovědi na otázky; str. 73 - pořádně pročíst básničku a hádanky; zakroužkovat slova ukrytá v metru - poslední slabikou vždy začíná další slovo; vybrat si jeden zjazykolamů a dokázat ho říct bez chyby alespoň 5x; TRÉNUJTE, PROSÍM, SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 I S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU (7+8) A ZKOUŠEJTE I KRATIČKÉ DIKTÁTY (tiskacím i psacím)- DĚTI MAJÍ PROBLÉMY S DLOUHÝMI SAMOHLÁSKAMI.

18.3.10: Písanka2 - str.24

16.3.10:  Ája - str. 57,59 (jedná se o doplnění obrázku rodinné oslavy, dopsání dat narození členů rodiny a dokreslení ručiček na hodinách -snídaně,svačina,oběd,večeře) - aktivity dopisuji jen pro jistotu, kdybych napsala nesprávné stránky :o( Básnička ze slabikáře zůstává - jedná se o básničky za sluníčka :o) V PONDĚLÍ BUDEME MÍT V TĚLOCVIČNĚ KONCERT - VYBÍRÁM 40,-

15.3.10:  Slabikář - str.70-71 - číst + doplnit - děti by si měly poradit samy. Písanka2- str.23

_______________________________________________________________________________________________________________

12.3.10: Slabikář - str.68-číst; str.69- splnit úkoly (nespojovat, ale vybarvovat);Pročíst i dřívější texty; sluníčka za básničky zpaměti stále platí. Děti, které se fotily a ještě nezaplatily, donesou peníze v pondělí.Děkuji.

11.3.10: Slabikář - str.66, 67-vybarvit papoušky dle návodu;

10.3.10: Slabikář str.64 dokončit, str.65 číst a vybarvit všechna písmena b

9.3.10:  dokončit Matematiku3 str.3,4 - kdo nestihl; Slabikář - básnička- zpaměti - str.62

8.3.10:   Slabikář - str.63; Písanka2 - dopisují pouze děti, které nestihĺy - do str.19

_______________________________________________________________________________________________________________

26.2.10: Matematika - str.46-49 (procvičování sčítání a odčítání do 20); Slabikář - str.115 - čtení by mělo být plynulé a s porozuměním; Písanka2 - str.14,15

Po prázdninách si budeme povídat o hodinách, pořiďte dětem papírové hodiny - budou si je nechávat ve svém šuplíčku. Nejlépe, když je budou mít už v pondělí. Prosím, procvičujte s dětmi ústně příklady do 20 (obzvláště od 10 do 20) a to tak, aby děti odpovídaly hbitě a bez přemýšlení :o)

25.2.10: Slabikář - str.61 (zopakovat také str.60); PS2 str.12

24.2.10: Matematika - někteří dodělávají str.54,55 (špatně si rozvrhli práci v 1.bloku); Ája - máme hotové str.54,55,58

23.2.10: Slabikář - str. 60 (za cirkusáckou básničku zpaměti 5 sluníček, za přečtení cirkusáckým hlasem 2 sluníčka); Písanka2 - str.11;

- v matematice máme hotové strany 52,53; v Áji to jsou strany 42,43

22.2.10: Matematika-str.51 (máme hotovou str.50); Slabikář - číst str. 58,59 (na obou máme vyluštěné obrázky) POZOR! OBJEVUJÍ SE "CHRONIČTÍ ZAPOMÍNAČI"  DOMÁCÍCH ÚKOLŮ!!

_____________________________________________________________________________________________________________

19.2.10Slabikář - str. 56,57 - přečíst (3x), str.56: nahoře vybarvit složená slova, dole doplnit křížovku,str. 57: psací písmo přečíst a opravovacím fixem opravit chyby, uporostřed - věty nespojovat,ale vybarvit barevně; napsat jména dětí; škrtnout slova, která do věty nepatří.

Prosím, nechte práci na dětech! Ať vám samy vysvětlí, co na stránce budou dělat a vy se do jejich práce vložte jen v případě, že si nebudou vědět rady.

V matematice máme hotovou stranu 44,45 - sešity děti odevzdaly, má-li ho někdo u sebe, práci nedokončil a čeká ho za domácí úkol. To platí i o Písance2. Hotovo máme vše do strany 10. Nezapomeňte s dětmi projít jejich sebehodnocení a podepsat ho.

18.2.10:  Písanka2 - str.10 (8,9 mám hotovo); Slabikář - str 54 - vybrat si jednu básničku a naučit zpaměti

17.2.10:  Matematika-str.40,41 máme hotovo, pokud někdo nemá, musí dokončit- DÚ- str. pouze! 42/1,43/1; jsem sice ráda, že někteří aktivně dělají celé strany, ale pak nám trošku komplikují práci :o)

16.2.10:  Písanka2-str.6; Slabikář - číst stranu 53; Kdo nestihl dokončit Áju, má ji u sebe a dokončuje až do str.41

15.2.10: Slabikář - str.52!!!- OMLOUVÁM SE ZA PŘEDCHOZÍ ŠPATNĚ ZADANOU STRÁNKU; Ti, kteří neměli domácí úkoly, dodělávají. Podepsané"smajlíky" vraťte hned zítra. Připomínám kouzelníka a částku 10,- za každý balónek, který budete chtít uvázat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12.2.10: - VÍKENDOVÁ PRÁCE: Matematika - jednoduché počítání do 20 - str. 38/2; 39 celá; Čtení - Slabikář - str.49 - číst a doplnit; CHCEŠ-LI SLUNÍČKO, VYBER SI BÁSNIČKU ZE SLABIKÁŘE A NAUČ SE JI ZPAMĚTI :o)

11.2.10: Písanka2 - str.4,5 - Pokud děti pracovaly podle dohody, zbývá jim dopsat pouze 6 řádků - někteří už vše odevzdali. Čtení - Jak šly žáby do světa-nejméně 5x

10.2.10: Čtení - Překvapení v garáži -pozor na 2.stranu - děti ví co a jak :o)); Matematika - jen ti, kteří nestihli, dokončují str.36,37; podepiště a pošlete zpět testíčky! Děkuji.

9.2.10: PS2 - str3; Matematika - případně dokončit str.35; Čtení - nový příběh -pozor na intonaci, znaménka za větami a předložky - nutno číst nejméně 4x - nechte si příběh převyprávět vlastními slovy, pokládejte otázky z textu; Nemocné děti si vyberou text dle vlastního uvážení.ZMĚNA! ČTENÍ-PŘESUNUTO NA ZÍTŘEK, ale číst určitě mohou cokoliv

8.2.10: PS1 - předepsaná slova/písmena na str.45 nebo 46 - každý to má jinak, domluvíme se přímo ve škole s dětmi; Matematika - Početníček str.10; básnička ve Slabikáři na str.46 - možná ji už děti budou znát ze školy))); vybíráme 35,- na kouzelnické vystoupení 16.2.

_____________________________________________________________________________________________________________

5.2.10:  Písanka 2-str.1; Matematika - str.34/2,3,4; Čtení - příběh o mrazu + říkanka na konci

4.2.10: opět čteme Zaječí rodinku-pozor na slova s předložkami; Pracovní listy - mají je jen ti, kteří nestihli opravit svou včerejší práci

3.2.10: Matematika - str. 32/2,3,4; Písanka - str.44; popřemýšlet o známých příslovích - za každé bude 1 sluníčko :o) - kdo si nezapamatuje, může si napsat na lísteček

2.2.10: Čtení - příběh o zaječí rodince + říkanka. Matematika - máme hotovou str.31

1.2.10: Čtení - pohádka o Koze a vlkovi + naučit se poslední básničku za textem

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

29.1.10: Matematika-str.30 - kdo zapomněl pracovní sešit ve třídě, vymyslí si náhradní příklady :o)); Slabikář - str.38,39 - číst, doplnit křížovku, upravit věty (psací i "zvířecí"); Kdo chce získat sluníčka, má možnost se naučit nazpaměť některou ze říkanek, které jsou vždy u obrázku s novým písmenem

26.1.10: Matematika - máme hotovou stranu 28, kdo nedodělal, má ji za DÚ; Písanka - str.29 , kdo ji má hotovou dělá str.36

25.1.10: Matematika - 27/1,2,4 ;máme hotovo str.26; čtení - kdo dnes nečetl o Zlaté sekeře, bude číst zítra - poznáte to podle udělených sluníček u textu - někteří se už mají za velké čtenáře a snaží se mi namluvit, že příběh četli, což nebývá pravda - text je delší, aby si ho děti nezapamatovaly ani po 4.čtení))))

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21.1.10: Máme hotovo Matematika - str.24,25; Početníček - str.6,7;

19.1.10: Máme hotovo - matematika str.23; Písanka - str.38; Ája - str. 36,37; Slabikář - str. 34,35

18.1.10: Děti si od dnešního dne pečlivě zapisují DÚ do deníčku. Slabikář - mají mít hotovo str.32, udělat 33; Písanka - máme napsáno malé i velké N, udělat str.35

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14.1.10: Tento vzkaz berte jen jako kontrolu, zda děti nezapomněly na úkol. Písanka - str.33, Matematika str.22.

13.1.10: Dnes děti měly náročné dopoledne - skupinová práce, a proto nemají úkoly.Ve slabikáři si mají přečíst str.28-30 - bez nic neříkajících slabik. Pokud dětem vyvsvětlíte, jak napsat vzkaz do naší návštěvní knihy, určitě to bude příjemné překvapení, objeví-li se tam.

12.1.10: Slabikář - str.28 číst, str.29-doplnit "křížovku" a tajenku, vybrat slovo k obrázku a vybarvit v iglú stejnou barvou rýmovaná slovaÁja - některé děti nedokončily vybarvování a to do str.37

11.1.10: Písanka - str.31; Slabikář - str. 24...doplnit a podtrhnout, str.25 pročíst, alespoň cvičně.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8.1.10: VÍKENDOVÁ PRÁCE: Čtení - Chumelí se, chumelí - děti si mají různobarevně vybarvit všechna slova, která se jim četla lehce. Matematika - str.20,cv.1- vyluštit názvy prodejen. Nezapomeňte, prosím, podepsat sebehodnocení dětí.

7.1.10: Písanka str. 28 - máme mít hotovou také stranu 30 a 32; Některé děti neodevzdaly opravy popletených vět, protože zapomněly.

6.1.10: Omlouvám se za pozdní vložení, ale školní server nepracoval tak, jak by měl. Děti dostaly domů na opravu pracovní list. Kdo získal 2 sluníčka, směl si opravit jen slova. Ten kdo získal pouze 1 sluníčko, měl napsat všechny věty znovu a to do tygří písanky. Zítra pracujeme s "hokejovým čtením".

5.1.10:   Početníček - str.4,5; Čtení - příběh na A4 o hokeji, přečíst a odpovědět na Vámi položené jednoduché otázky (např.kdo chytal v bráně, kolik dali gólů...) - zítra se k textu společně vrátíme.

 4.1.10:  Matematika - máme dokončenou str.19; Písanka - str.27; děti mají v deníčku zprávu, prosím podívejte se :o)

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27.12.09: Děti si donesly domů vánoční čtení o pirátech s podtitulem "Vím, co čtu?"..příběh si mají přečíst, nejlépe nejprve pro sebe a pak někomu nahlas, mohou si vybarvit také ilustrace a zpětně si mají vypracovat úlohy týkající se příběhu. Mají psáno vše velkým tiskacím písmem, a proto by jim text neměl dělat problémy.Nechte tedy děti nejprve se s úkoly "poprat" a až opravdu nebudou vědět kudy kam, pomozte jim například označením textu, kde najdou odpověď. Rozhodně jim nic nediktujte, protože by jejich práce ztratila smysl. DĚKUJI.

17.12.09: Matematika - hotova str.17; Písanka - hotova str.25; tento týden pracujeme hlavně rukama a hlavou :o)) Malujeme, tvoříme, povídáme si na různá témata a nemůžeme se dočkat vánočního pondělí :o)), a proto pořád procvičujeme a trénujeme...určitě se máte na co těšit :o). Držte děti v teple, doplňujte vitamíny, aby nám v pondělí nechyběly - omlouvá jen vysoká horečka :o)))

15.12.09: Matematika - str.16-kromě šály; Slabikář - máme pročtenou str. 20 - 23 - doplněné mřížky, spojené kmeny se slovy, spojená slova s obrázky předmětů. Děti si mají zopakovat čtení těchto stran. Některé děti neuměly vánoční čtení ani básničky, což nás velmi zdržuje. Ve čtvrtek budeme mít zkoušku. Jména dětí-dárečky jsme dnes vylosovali.

14.12.09: Písanka - kdo nestihl, dodělává str.21 + všichni str.23; pokud máte doma, děti si donesou alespoň 2 dortové svíčky (jako na lodičky)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vložila jsem domácí úkoly na celý tento týden,

pokud se zde objeví poznámka sytým červeným písmem,

jedná se o aktuální dodatek ke konkrétnímu dni.

Pokud vám najednou připadá, že děti mají moc úkolů,

je to pravděpodobně tím, že se rozhodly splnit ty celotýdenní najednou :o)

 

11.12.09: víkendová práce: Písanka - str.20; Slabikář - číst text a slova od str. 16 do str. 21; většina dětí už odevzdala dopsanou Písanku do str.20; dostaly vánoční text, který se mají během víkendu naučit číst a nebo básničku - tu zpaměti. Velké vánoční losování proběhne v pondělí, aby se mohly zapojit i doposud nemocné děti.

10.12.09: Matematika - 13/1,3; Slabikář - číst str.20

9.12.09:   Slabikář - číst str. 18,19; Ája - str.26 - vystřihnout, nalepit a vybarvit obrázky

8.12.09: Matematika - str.11/2,3,4; Písanka - str.17

7.12.09: Matematika - 8/1,2,3; Slabikář - číst str.16

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4.12.09: víkendová práce: Matematika - str.6; donést si svou oblíbenou hračku - budeme ji popisovat; Slabikář - číst v každé volné chvíli, dodržovat délky samohlásek i tečku za větou-klesáme hlasem. Číst rozhodně vše (mimo samostatné slabiky) do str.17 a teprve pak vlastní text - několikrát - občas děti odcházejí bez sluníčka

3.12.09: Matematika - str.8/1, máme hotovu str.5; Slabikář - máme doplněno do str.15

2.12.09: Matematika - str.4 a kdo nestihl, dokončit cvičení 3,4 na str.5

1.12.09:   Slabikář - máme hotova cvičení až po stranu 9; čteme i nadále podle výběru dětí, který musí být opravdu pečlivý, protože se stává, že si děti vybraný text přečtou jen jednou a to opravdu nestačí.

30.11.09: Písanka - str. 14; Slabikář - vybrat si text ze stran 6-17 - čteme podle pořadníku :o) i odpoledne v družině - podle zájmu dětí; Matematika2 - str.3

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

25.11.09: Matematika - str.51 - děti vykřikovaly, že chtějí doma udělat i poslední stranu :o), tak uvidíme, jak se jim do toho bude chtít. Početníček - str.1,2,3 - máme hotovo; Písanka - zítra dopíšemem stranu 13

24.11.09: Matematika - str.53 -hotovo; Písanka - dopsáno vše do strany 9; Děti dnes odcházely zklamané, že mi nestihly přečíst, co si připravily((, takže zítra čtou věty!: Hanička, Dominik, Adélka, Anička, Kuba, Nikolas S.,Oliver, Katka, Verunka,Natálka. DONÉST PENÍZE NA FOTKY. Kdo byl nemocný a nestihl se vyfotit, zítra proběhne dofocení dětí - od 8:00. Můžete dorazit i "na otočku"

23.11.09: Máme hotovo a nebo dokončíme zítra - pracovali jsme skupinově a ne všichni zvládli splnit všechny úkoly.Práci si brali domů jen ti, kteří se nenechali přesvědčit, aby si ji dokončili zítra :o) Slabikář - záleží na každém dítěti, jaký článek, věty nebo slova si vyber. NE platí jen pro slabiky! Vše mi osobně přečtenou a společně se domluvíme na dalším postupu. Děti musí vědět o čem čtou.Pokud vám budou číst slova nebo krátké věty, klidně je pak přeskakujte, aby si je dětijen nezapamatovaly a opravdu četly. Za čtení získávají děti sluníčka. Matematika - bojovali jsme s draky na straně 52. Ája-stříháme a lepíme obrázky na stranách 21,22. Malá písanka - písmeno psací m na straně 9 - píšeme nejprve na tabulku, do mouky a teprve pak do písanky. Mandaly - vybarvovali jsme první mandalu.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20.11.09: Malá písanka- str.6,8; Matematika - máme dopsáno až po str.50; Slabikář - děti si mají vybrat text, který se jim líbí a myslí si, že ho zvládnou :o). Slabiky budeme určitě přeskakovat, přednost dostanou slova a nejlépe celé věty.Doma si děti nechají Písmenkář a Velkou písanku."Smajlíci" - prosím o společné vyplnění a nezapomeňte na část poslední - co se mi líbilo/nelíbilo - slovem.

16.11.09: Matematika - str.48 - vysvětlíme si společně; Písmenkář - str. 42- skládání slov - vysvětlíme si společně. Doma poznáte, kdo ve škole poslouchá :o) Děti dostanou domů také slabikář a klidně si v něm mohou číst už dopředu :o). U některých z nich ani nic jiného nepředpokládám. Prosím netrvejte na slabikování, pokud děti čtou rovnou celá slova, nechte je slovo v duchu vyhláskovat nebo vyslabikovat-každému vyhovuje něco jiného-našim společným cílem je správné přečtení slova.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13.11.09: Ája - dovybarvovat podzim(kdo nestihl), nakreslit 2 dospělé osoby v rodině (maminka,tatínek; babička dědeček...);Písmenkář - dobrovolný úkol za sluníčka - číst poslední stranu;

12.11.09: Písmenkář - procvičovali jsme str.36,37 - ne všechny děti doma čtou :o(, vysvobodili jsme princeznu na str.38, napsali slova do mřížek na str. 39; DOBROVOLNÝ ÚKOL ZA 5 sluníček - čtení slov na str.39- "na preskáčku";Matematika - str.47 - přiřazování čísel k předmětům na vozíku - dokreslování předmětů na vozík podle určeného počtu - spojení obrázek/příklad podle počtu nohou;

10.11.09: Písmenkář - číst slabiky na str.37, str.36 zůstává.

10.11.09: Tygří písanka-číslice 6-10... kdyby děti měly velké problémy se zvládnutím tvaru např.8 - docvičíme ve škole :o); Písmenkář  - str.36 číst slabiky - někteří to velmi podceňují - myslím samozřejmě děti :o); dbejte na to, aby četly správnou délku samohlásky; některé děti na dnešek zapomněly úkol v Malé písance, takže budou mít dnes více práce :o(

9.11.09: -Malá písanka str.3; Matematika - všichni mají mít hotovou stranu 44,45; Ája - vybarvená pohádka O řepě

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6.11.09: - děti si mají společně s Vámi vyplnit sebehodnocení-smajlíky, které jsme dnes nestihli. Proplétání panáčci nám dali pořádně zabrat.

5.11.09: - Malá písanka str.2; děti mají známky v matematice :o); zítra nezapomenout všechna sluníčka - účtujeme :o)

4.11.09: - Malá písanka 1 - str.1

3.11.09: - Matematika - str.43; Písmenkář - čtení slabik na str. 34,35

2.11.09: - děti si dnes přinesly měsíční hodnocení a jejich úkolem bylo si sednout, vzít si pastelku a vybarvit si slova, která dokážou přečíst. Teprve pak si nad toto hodnocení sedněte s nimi a nezapomeňte ho oba dva podepsat.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22.10.09: - již dnes vkládám práci na 10volných dnů. Zkoušejte, prosím, kterákoliv písmenka z abecedy formou diktátu, nebo vyhledáváním v časopisech - psát nechte děti jen velká tiskací písmena - napište jim takto pár slov (vyhýbejte se Ě, je pro děti těžké) a nechte je vyhláskovat a přečíst -pokud budou mít děti problémy, naznačte i slabiky pomocí obloučků. Možná jim to půjde tak dobře, že zvládnou přečíst i jednoduché věty. Klidně jim pište velkým tiskacím písmem krátké vzkazy (JDI SE UMÝT. POSTAV AUTO. DONES MI KNIHU. PODEJ KLÍČE....)

Matematika- PS str.37-40 ... stačí dětem přečíst zadání, nechat si to od nich ještě jednou vysvětlit a už mohou pracovat samy. Nebude to pro ně problém.

Velká písanka - str. 27-30

Když si práci děti s Vámi rozvrhnou, bude to pro ně chvilka během dne a neztratí tak kontakt s výukou.Pokud byste měli jakýkoliv dotaz, klidně mi napište.

21.10.09: - donést si různou zeleninu, ovoce nebo bylinky - budeme si o nich povídat, ochutnávat i soutěžit

19.10.09: - v úterý jdeme do Pohádkového lesa, doporučuji velmi teplé oblečení, pláštěnku, něco dobrého k snědku, pokud máte nerozbitnou termosku, tak do ní čaj. Jsme celý den venku.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15.10.09: - Matematika - máme hotovo str.35, dokončit str.36; Písmenkář - číst tam i zpět pověšené prádlo a stonožku

 14.10.09: - Velká písanka - s.25,26

 12.10.09: - Velká písanka s.24; Písmenkář - trénink čtení písmen do str.25 ..... omlouvám se za zpoždění, Matematika - s.32,33-máme hotovou;     Hv-dodělat-vybarvit pracovní list č.2

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9.10.09: - Písmenkář - s.23 - projít si a zkontrolovat správnost - procvičit s určování hlásek/písmen ve slově; projít si společně týdenní sebehodnocení :o). Neberte to prosím jako samozřejmost :o)

8.10.09: - Matematika - mám ehotov str.30,31; Tygří pásanka - matematické znaky, jen opis příkladu - ne! výpočet; děti mají zatrženo.

7.10.09: - Matematika - máme hotovo s.28 a 29/1,2,3 - POZOR! 29/4 budeme dělat ve škole.

6.10.09: - Tygří písanka - malá bílá písanka-napsat číslice 4,5.Děti by měly mít zatrženo.

5.10.09: - Ája s.12,13-vybarvit přírodniny a oblečení do deštivého počasí. Písmenkář-procvičovat písmeno Pp - vyhledávat i v jiném textu. Matematika - dnes jsme dodělali stranu 27.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.10.09:  - Matematika s.25,cv.3,4,5. Děti mají mít hotovo také cv.1 a na str.26 napsané číslice 5. Děti si braly domů Písmenkář na procvičování probraných písmen, přičemž s písmenem P,p jsme si hráli jen na tabuli, ale v Písmenkáři ho procvičujte také. Projděte si prosím s dětmi jejich sebehodnocení, možná se dozvíte věci, které ani netušíte :o))

1.10.09: - Písmenkář s. 18-19 procvičovat doplňování písmene M,S,L do mřížek, čtení písmen ve slimákovi; trénink hláskování slov; Matematika - jen ten, kdo nemá s.24; děti si psaly vzkaz do malých deníčků :o)

30.9.09: - Velká písanka s.20,23; Bílá písanka číslice 12,23-Děti si dělaly zarážku u dvou řádků. Ví, že se před psaním mají rozcvičit, tak schválně pozorujte, zda nezapomenou :o).Pokud vidíte, že dětem nejde nějaký tvar, číslice, později pís