HÚ HÚÚÚ

27.01.2010 21:54

Jak tak sleduji, přilétám skoro po měsíci...

To jsou mi věci... Ten čas tak letí...

Ještě nedávno jsem létala po našich chráněných územích

a sháněla nějaké dárečky pro ty své sovičky,

pak jsme se rozhodli, že přijmeme mezi sebe nové indiány

a konečně se dostávám k tomu, abych Vás, mě věrné diváky a posluchače,

trošku zasvětila do všech událostí, které se u nás staly.

Tak jdeme na to!!

HÚ HÚÚÚ HÚÚ

Náš Bedínek přišel na hokeji o 3 zuby a dělal si legraci, že už vypadá jako Hanička.

Sovička Natálka byla "přinucena" ke své 1.prezentaci

a všichni jsme ji ve zdraví přežili :o))

Spoustu malých soviček onemocnělo,

některé už jsou ve svém hnízdečku dlouho,

je mi líto, že s námi neprožívají všechny ty zajímavé věci,

které se kolem nás dějí.

Přeji jim hooodně zdraví.

Dnes jsem opět udělovala své řády.

Mí svěřenci to měli tentokrát obtížnější v tom,

že jsme spojili skoro 2 týdny, a tak můj řád získla ten,

kdo měl alespoň 32 sluníček.

Myslím si, že příležitostí i práce bylo dost.

Stačilo ji jen využít.

Kdo zájem neměl, byl zklamaný, že řád, ani daltonské body nezískal.

Příští týden tedy můj řád nosí:

Kačka, Maťo, Ríša, Majda, Sára a Anička.

Pěkně jim zamávejte křidélky.

Anička s Kačenkou dokonce dnes překročily hranici 25DB

a mohly si vybrat něco zajímavého z krabice odměn.

HÚ HÚÚÚ HÚÚ

Jejda, já sova jedna sklerotická!!

Skoro jsem zapomněla na nejdůležitější událost dne!!

A to získání 1.vysvědčení!!

A to je obrovská událost, která si zasloužila velkou oslavu.

Doufám, že jste si ji ve svých hnízdech pořádně užili!

Sovičky dostaly svá slovní hodnocení a k tomu jako bonus jednu známečku,

aby si i vzdálené rodinné příbuzenstvo dokázalo

představit ono hodnocení v tom klasickém provedení - tedy známce.

Také mi svazuje křídla nějaká ta nepěkná chřipka, 

a tak odlétám do své péřové postýlky.

Za týden se na Vás všechny zase těším!!

HÚ HÚÚÚ HÚ

—————

Zpět