Jsem tady zas

11.12.2009 16:30

HŮ, HŮŮŮŮ

Po 14 dnech jsem tady zpět, rovnala jsem si pírka,

a proto nestihla termín vydání mých zpráv.

Přijměte prosím mou omluvu.

Jen ve zkratce se zmíním,

že tento týden nosili můj řád Hanička a Béďa.

V průběhu uplynulých dnů jsem s radostí sledovala,

jak to těm mým svěřencům jde.

A musím spokojeně pokývat hlavou, že byli mooooc šikovní.

Hůů,hůů!!

Jen připomínám, že za každých

12 sluníček mohly děti získat 1 DB a za 20 můj řád.

A jak to dopadlo?

Béďa(63), Natálka (49), Hanička (39), Tomáš (39),

Adélka (37), Verunka (30), Kuba (28), Domink (28),

Matouš (27), Kačka (25), Niky (23), Šárka (23),

Oliver (17), Nikolas (10), Ríša (10),

Šimon (9), Danek (9), Snadra (5), Jindra (3), Péťa (2)

Sluníčka mohou děti také ztrácet a to za

neplnění svých povinností nebo nedodržování pravidel.

Pro příští období, které končí 22.12. platí pravidlo pro získání mého řádu takto:

25 SLUNÍČEK - ŘÁD MOUDRÉ SOVY

ZA KAŽDÝCH 15 SLUNÍČEK 1 DALTONSKÝ BOD

Budu vás pečlivě sledovat a držet Vám křídla :o))

HODNĚ ŠTĚSTÍ.

Vaše Moudrá Sovička.

—————

Zpět