JSEM ZPÁTKY

09.05.2010 17:47

HU HÚÚÚ HÚÚ

Určitě už vám chybělo mé houkání, jen se přiznejte! 

Vězte, že mně jste chyběli také.

A co se za tu dobu událo?

Minulý týden paní učitelka jela na Mezinárodní daltonskou konferenci,

a tak děti 2 dny trávily s jinou paní učitelkou.

Ve zdraví to přežili všichni :o)

Jak jsem tak poletovala za oknem,

zjistila jsem, že malé sovičky začínají být spíš pořádně uštěbetaná housata!!

Je třeba jim přistřihnout křidélka a svázat zobáčky.

Jinak se jim nedostane žádných znalostí!

A to by byla opravdu velká škoda.

Nezapomněli jste?

Zítra začíná "Dinosauří expedice"!

HÚ HÚÚÚ

Ježí se mi pírka už jen při představě těch prehistorických monster,

o kterých si budou děti povídat.

Snad vše dobře dopadne.

Tak zpátky k hodnocení minulého týdne.

Dětem se opravdu až nezvykle dařilo!

Koulím radostí očima, kolik z nich bude nosit můj řád.

Jsou to:

Kačka (31), Hanička (41), Matouš (29), Kuba (38),

Dominik (37), Dany (30), Majda (32), Nik (25),

Béďa (25), Olík (29), Sára (27), Adélka (30), Šárka (26), Anička (28)

A.Š.

 

 

—————

Zpět