Dnešní setkání bylo zaměřeno na poznávání stratí a slastí skupinové práce.
Každý předškolák si našel místo ve skupině kamarádů prvňáků. Společně jsme si hráli s písmenky, předškoláci měli za úkol seřadit čísla tak, jak jdou za sebou. A musím je pochválit, protože byli moc šikovní.
A když si nevěděli rady, pomohli jim děti ve skupině.
Přečetli jsme si vzkaz na tabuli, kterým jsem dětem oznamovala, že sbíráme daltonské a body, a že jim budu držet palce. Písmenka poznáme skoro všechna a pomalu je skládáme i do slov...pořád je pro mě překvapením, že po měsíci a pár dnech, jsou děti schopny opravdu číst.
Schválně to doma můžete zkusit s kratičkými větami. Jen nezapomeňte psát velkým tiskacím písmem.
Ale vraťme se k dnešnímu dni.
Když jsme si správným pojmenováním zasloužili naše daltonské úkoly, všichni! jsme si je podepsali a prvňáci nezapomněli také na datum. Pak jsme si je společně prošli, vysvětlili, co máme dělat.
A pak.... To už bylo na všech členech skupiny a na Snížkovi, jak si s prací děti poradí.
Dnes jsme počítali, vystřihovali, lepili a vybarvovali.
Jen Vám prozradím, že za splněné - DOBŘE splněné - úkoly děti dnes mohly získat až 5 daltonských bodů.
A aby školkovým dětem nebylo líto, že nemají, kde body zaznamenávat, vyvěsí si ve školce také své daltonské metry, aby všichni viděli, jak se jim v té velké škole daří.
A vy teď můžete alespoň na fotkách okusit dnešní atmosféru...